Now Reading
FABOLOUS – B.O.M.B.S Chords and Lyrics
FABOLOUS - B.o.m.b.s. Chords and Lyrics

FABOLOUS – B.O.M.B.S Chords and Lyrics

Enable Light Mode
#
A+
A-


FABOLOUS - B.o.m.b.s. Chords and Lyrics

This song is from the album Summertime Shootout 3: Coldest Summer Ever, released on 15 November 2019.
Vocals: Fabolous ,
Producer(s): STREETRUNNER,
Writer(s): STREETRUNNER, Eric Woolfson,,


Click here to suggest a song

Scale: B Minor
Time Signature: 4/4
Tempo: 105
Suggested Strumming: DU,DU,DU,DU
c h o r d  z o n e . o r g
[INTRO]

Bm

[VERSE ONE]
Bm
Back on my bullshit (Bullshit)
Bm
Back to back on my bullshit (Bullshit)
Bm
Matter fact that was bullshit
Bm
I'm goin' back to back to back on my bullshit (Bullshit)
Bm
Do it one time they gon' think it's luck (Think it's luck)
Bm
Gotta hit 'em with the repeat
Bm
Do it two times they gon' still doubt (Still doubt)
Bm
Ayy, now I got a three-peat
Bm
Gotta flood the streets 'til they knee deep
Bm
Gotta stay woke can't be sleep
Bm
All this fly shit don't be cheap
Bm
All these bad bitches that we keep 'round
Bm
Pockets gotta be deep now
Bm
Never lose again, live in me deep down
Bm
Gotta keep winnin' it's a clean sweep now
Bm
Tell her back it up, you hit three beeps now
Bm
Big truck lil' bitch
Bm
Call me Greek Freak, big bucks lil' bitch
Bm
Paid in Full, lil' Ace, lil' Mitch
Bm
You a RICO, lil' case, you're a snitch
Bm
Not from Chicago but too shy to speak
Bm
Ask, "Where's Waldo?", I'm too high to seek
Bm
Move like cargo I do fly every week
Bm
Princess in Lagos, Dubai with sheikhs
Bm
Anywhere I go, new vibes the freak
Bm
Told her I'm Drago, you Apollo Creed
Bm
Far as hot cars go, you guys to me
Bm
I Murcielago and you dry your feet, nigga
 www.chordzone.org
[VERSE TWO]
Bm
I'm that bull in the hood
Bm
New Lamb truck, got the bull in the hood
Bm
Black and red lookin' like the Bulls at the hood
Bm
23's on it, got the Bulls sitting good
Bm
This game six, this can't miss
Bm
Shootin' my shot, wrist hang, swish
Bm
Ice my shit like I just sprain this
Bm
Mille plain jane and that bitch stainless
Bm
Look, money talk, shawty speakin' this language
Bm
Buy her a car, she gon' switch lanes quick
Bm
I got shut up money, I don't explain shit
Bm
Do you wanna boss up or just change shifts?
Bm
Pretty little jawn and she gets things lit
Bm
Baby got a crew on some Rich Gang shit
Bm
PNB and Meek muzzlin' the same bitch
Bm
If you look in her eyes, man that shit's dangerous, on God
Bm
On the gang, on bros
Bm
No bullshit, you the one D. Rose
Bm
Pass me to Pippen, the long nose
Bm
Then it's game over, the horn blows
Bm
This the last shot
Bm
You tryna be on the team or be the mascot?
Bm
Wanna be the first lady or the last thot?
Bm
I'm payin' Dwayne Wade but I flash knots, woah
Bm
I thought you could've been Jordan
Bm
Found out that you wasn't even Ben Gordon
Bm
Next one get flewed out, I'm keepin' them boardin'
Bm
Like Toni Kukoč, I'm foreign, imported, yeah
 www.chordzone.org
[OUTRO]
Bm
I cannot bullshit with none of y'all (None of y'all)
Bm
I got the bullseye on some of y'all (Some of y'all)
Bm
I feel like Michael in '95 ('95)
Bm
Back on my bullshit this summer y'all
 
  

Found any corrections in the chords or lyrics? Please leave a comment below.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

To The Top Get The Guitar Tabs

See Also
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.