Now Reading
REI AMI – Mac And Cheese Chords and Tabs for Guitar and Piano

REI AMI – Mac And Cheese Chords and Tabs for Guitar and Piano

Enable Light Mode
#
A+
A-

This single was released on 25 September 2020. The vocals are by Rei Ami . The music is produced by Elie Rizk, and the lyrics are written by REI AMI , Elie Rizk.
It is originally in the key of C# Minor. You can change it to any key you want, using the Transpose option. The average tempo is 124 BPM. These chords are simple and easy to play on the guitar or piano.
Vocals: Rei Ami ,
Producer(s): Elie Rizk,
Writer(s): REI AMI , Elie Rizk,

 
Original Key: C# Minor
Time Signature: 4/4
Tempo: 124
Suggested Strumming: DU,DU,DU,DU
c h o r d  z o n e . o r g
[INTRO]
 
 C#m
 [?]
 C#m
 Put your dick away!
 
 [VERSE ONE]
 C#m
 Single like Kraft
 C#m
 'Cause all these boys they don’t know how to act
 C#m
 Still I eat 'em up like a midnight snack
 C#m
 Call me Christopher Reeve 'cause he broke my back ([?])
 C#m
 I been taking whippets of spray cheese (Yeah!)
 C#m
 I’ve been taking dick on the daily (Yeah!)
 C#m
 He don't want me 'cause I'm crazy
 C#m
 4loko banned from the Macy's (4loko banned from the Macy's) (Yeah!)
 
 [PRE-CHORUS]
 C#m
 I got the bag straight cheddar
 C#m
 Call me the goat like feta
 C#m
 Just copped a boat I'm wetta
 C#m
 Flex like post I'm betta (Oh!)
 C#m
 I got the bag straight cheddar
 C#m
 Call mе the goat like feta
 C#m
 Just coppеd a boat I’m wetta
 C#m
 Flex like post I’m betta
 
 www.chordzone.org
  
 [CHORUS]
 C#m
 Ma-, ma-ma-mac and cheese
 C#m
 -- degrees
 C#m
 I know you wanna bite
 C#m
 Yeah you craving me
 C#m
 Ma-, ma-mac and cheese
 C#m
 -- degrees
 C#m
 I know you wanna bite
 C#m
 Saying, "pretty please"
 C#m
 [POST-CHORUS]
 C#m
 Pretty please, I got him on his knees
 C#m
 I know you wanna bite saying, "pretty please"
 C#m
 Pretty please, I got him on his knees
 C#m
 I know you wanna bite saying, "pretty please"
 
 [VERSE TWO]
 C#m
 No disrespect, cut the check, you and I
 C#m
 Both know I ain't got, I ain’t got time to waste, yuh (Yuh!)
 C#m
 Begging me for my time (Brrr!), on my line all the time (Wee!)
 C#m
 See my shit blowing up, I'm the next (Next!)
 C#m
 Ya girlfriend don't follow me, look at me look at me
 C#m
 Scared of me look at me, I'm a threat (Sweat!)
 C#m
 You and I not the same, pedigree type of breed
 C#m
 Got the genes APCs, down the leg (Shut the fuck up!)
 
 [PRE-CHORUS]
 C#m
 I got the bag straight cheddar (Bitch!)
 C#m
 Call me the goat like feta (Bitch!)
 C#m
 Just copped a boat I’m wetta
 C#m
 Flex like post I'm betta (Flex like post I'm betta) (Bitch!)
 C#m
 I got the bag straight cheddar (Ugh)
 C#m
 Call me the goat like feta (Yuh, yuh)
 C#m
 Just copped a boat I'm wetta (Yuh, yuh)
 C#m
 Flex like post I'm betta (Yuh, yuh, yuh)
 
 [BRIDGE]
 C#m
 Bite me, go ahead and bite me
 C#m
 Know you wanna tr—
 C#m
 You thought like shit
 
 www.chordzone.org
 
 [CHORUS]
 C#m
 Ma-, ma-mac and cheese
 C#m
 -- degrees
 C#m
 I know you wanna bite
 C#m
 Yeah you craving me
 C#m
 Ma-, ma-mac and cheese
 C#m
 -- degrees
 C#m
 I know you wanna bite
 C#m
 Saying, "pretty please"
 
 [OUTRO]
 C#m
 Brrr!
 C#m
 Wee!
 C#m
 Bitch (Yuh, yuh)
 C#m
 (Bitch!) (Bitch)
 C#m
 (Mac and cheese) (Ugh)

Recommended for you:


Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

To The Top Get The Guitar Tabs

See Also