Now Reading
FIVIO FOREIGN feat LIL YACHTY – Slime Them Chords and Tabs for Guitar and Piano

FIVIO FOREIGN feat LIL YACHTY – Slime Them Chords and Tabs for Guitar and Piano

Enable Light Mode
#
A+
A-

This song is from the album B.I.B.L.E.(2022), released on 08 April 2022. The vocals are by Fivio Foreign , Lil Yachty, the music is produced by AyoAA, Lil Yachty , Fivio Foreign, and the lyrics are written by Chief Beats , AyoAA.
This song is originally in the key of C# Minor. You can change it to any key you want, using the Transpose option. The average tempo is 72 BPM. These chords are simple and easy to play on the guitar, ukulele or piano.

 
Original Key: C# Minor
Time Signature: 4/4
Tempo: 72
Suggested Strumming: DU,DU,DU,DU
c h o r d  z o n e . o r g
[INTRO]
 
 C#m
 You dead now, how you know?
 C#m
 You dead now, nigga, how you know?
 C#m
 You dead now, nigga, how you know? (Uh)
 C#m
 Yeah, yeah, look (Uh)
 C#m
 Caught him lackin', he gotta go (Baow, Fivi, Fivi, hey)
 C#m
 You dead now, nigga, how you know? (AyoAA)
 C#m
 Yeah, look
 
 www.chordzone.org

 [CHORUS] 
 C#m
 I caught him lackin', he gotta go (Baow)
 C#m
 You dead now, nigga, how you know?
 C#m
 Slime them, got a snotty nose
 C#m
 He lost his life for a pot of gold (Baow)
 C#m
 Uh (Uh)
 C#m
 Dominoes, we knock 'em down like it's dominoes
 C#m
 Uh (Uh)
 C#m
 Ten toes (Ten toes)
 C#m
 All of my niggas be ten toes (Ayy, ayy)

 [VERSE] 
 C#m
 I had to orchestrate (Huh)
 C#m
 Time is money, can't afford to wait (Nah)
 C#m
 Tomorrow (Tomorrow)
 C#m
 Is more than late (Lil' bitch, uh)
 C#m
 I took you to dinner, I bought the plate (Uh)
 C#m
 I'm just trying to avoid the fakes
 C#m
 Bullets is hittin' up all the place (Baow)
 C#m
 He hold it down if he caught the case (Uh)

 [VERSE] 
 C#m
 Shiesty, all of my niggas is shiesty (Uh)
 C#m
 My main bitch too feisty (Uh)
 C#m
 Fucked yours off my ice piece (Uh, uh, uh, ayy, ayy, ayy)
 C#m
 Swingin' (Woo)
 C#m
 Both ears ringin' (Uh)
 C#m
 Thirties get to singin' (Baow)
 C#m
 Hollows get to beamin' (Yeah, look)

 [VERSE] 
 C#m
 Sprayin' his body alive (Uh)
 C#m
 I want him to see my face when he die (Uh)
 C#m
 I want him to think about me when he cry
 C#m
 I want him to ask me like, "Fivio, yo why?" (Like, "Fivio, yo why?")
 C#m
 Tip toe, I ain't telling (I ain't telling)
 C#m
 Look, all that screaming get us caught, nigga, stop that yelling (Lil' bitch)
 
 www.chordzone.org
 
 [CHORUS] 
 C#m
 I caught him lackin', he gotta go (Baow)
 C#m
 You dead now, nigga, how you know?
 C#m
 Slime them, got a snotty nose
 C#m
 He lost his life for a pot of gold (Baow)
 C#m
 Uh (Uh)
 C#m
 Dominoes (Dominoes), we knock 'em down like it's dominoes
 C#m
 Uh (Uh)
 C#m
 Ten toes (Ten toes)
 C#m
 All of my niggas be ten toes (Ayy, ayy)

 [VERSE] 
 C#m
 I'm in this bitch like Jodeci
 C#m
 Shirtless (Go), no flaws, lil' bitch, I'm perfect (Perfect, uh)
 C#m
 I ain't fuckin' that bitch, she ain't worth it (Uh)
 C#m
 I'm cappin' and slay it I’ll murk it (Ah)
 C#m
 Clapping, ass get to clapping (Yes, boaw)
 C#m
 Bloodies get to brackin' (Uh)
 C#m
 Cousins get to crackin

 [VERSE] 
 C#m
 Nigga, this family ties (Uh)
 C#m
 Don't get it twisted, this family is mine (Uh)
 C#m
 I don't say nothin', just hittin' the nine (Woo)
 C#m
 We go to work (Look)
 C#m
 She only stop me when she want to squirt (Uh)
 C#m
 Yeah, huh
 C#m
 I don't even like it when she wear a skirt

 [VERSE] 
 C#m
 Swim in this bitch like a Perc'
 C#m
 My bro wanna tweak, my bitch wanna twerk (Boom)
 C#m
 Shoot from the B I'm in Dallas like Dirk (Ayy, ayy, ayy, uh)
 C#m
 That lil' bitch is a flirt (That bitch is a flirt, uh, she did)
 C#m
 Look, huh, they wanna fuck, but we did it first (We did)

 [CHORUS] 
 C#m
 I caught him lackin', he gotta go (Baow)
 C#m
 You dead now, nigga, how you know?
 C#m
 Slime them, got a snotty nose
 C#m
 He lost his life for a pot of gold (Baow)
 C#m
 Uh (Uh)
 C#m
 Dominoes, we knock 'em down like it's dominoes
 C#m
 Uh (Uh)
 C#m
 Ten toes (Ten toes)
 C#m
 All of my niggas be ten toes (Ayy, ayy)

 [OUTRO]
 C#m
 I'm in this bitch like Jodeci

Recommended for you:


Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

To The Top Get The Guitar Tabs

See Also