skip to content

YOUNGBOY NEVER BROKE AGAIN – Black Chords and Tabs for Guitar and Piano | Sheet Music & Tabs

#
A+
A-

SPONSOR AD
This song is from the album I Rest My Case(2023), released on 04 January 2023. The vocals are by Youngboy Never Broke Again, the music is produced by Jasiah, Kid Krazy , Powers Pleasant, and the lyrics are written by YoungBoy Never Broke Again, Jasiah , Powers Pleasant.
This song is originally in the key of F# Minor. You can change it to any key you want, using the Transpose option. The average tempo is 74 BPM. These chords are simple and easy to play on the guitar, ukulele or piano.

 
Original Key: F# Minor
Time Signature: 4/4
Tempo: 74
Suggested Strumming: DU,DU,DU,DU
c h o r d  z o n e . o r g
[INTRO]
 
 F#m
 Hm, hm, hm, mm
 F#m
 Pull up, G Wagon, huh, mm
 F#m
 Different, mm (They hoes)
 F#m
 Uh, hey, yeah, uh huh (These niggas, they hoes)
 F#m
 We don't fuck wit' these niggas, they hoes (What?)
 F#m
 Fire, bitch, gang, uh, uh, uh (We don't fuck wit' these niggas, they hoes)
 F#m
 Mm, mm (I don't fuck with these niggas, they hoes)

 [VERSE] 
 F#m
 Who the fuck is lil' shawty? (Fuck is lil' shawty?)
 F#m
 Where the fuck is yo' nigga? Huh (Fuck is yo' nigga?)
 F#m
 How you get to this party?
 F#m
 Don't bring Backwoods, I like Swishers
 
 www.chordzone.org
  
 F#m
 I gotta Draco in the sack, nigga, shoot the car, tryna knock out the engine (Boom, baow, baow)
 F#m
 I keep this shit kickin' on top of my pendant (Yeah)
 F#m
 Dirty rod in my pouch, gotta know I ain't slippin' (Yeah, go)
 F#m
 Black, hm, hm, I want everything black, huh (Black)
 F#m
 Want everything black (Black), huh, I'm buyin' everything black, huh (Black)
 F#m
 I want that ass fat (Ass fat), my Range Rover black, huh (Black)
 F#m
 I want a whole 'nother bag, huh (Bag)
 F#m
 I want a hundred round Gat, huh (Hundred round Gat)
 F#m
 And I want lil' shawty, she bad, huh (Bad)
 F#m
 I wanna beat in her back (Beat in her back)
 F#m
 And I wanna kill all my opps (Kill all my opps), dead, ain't comin' back
 F#m
 I wanna hit her if she thick (Woo)
 F#m
 I wanna keep this shit on track (Keep this shit on track)
 F#m
 And I went bought like thirty Rollies like a nigga Ric Flair 
 F#m
 (Yeah, yeah, like a nigga Ric Flair)
 F#m
 Wait, hm, like a nigga Ric Flair, mm (Ah)
 F#m
 And I want damn near thirty Rollies like a nigga Ric Flair
 F#m
 Ha, haha, like a nigga Ric Flair, ha (You already know)
 F#m
 And I'm so high, might fly a bitch out for to dye my hair (Uh)
 F#m
 These rappers be talkin' that shit and they broke
 F#m
 And they know for a fact I make slimes pull up
 F#m
 They be stealin' the swag so we fuckin' they ho'
 F#m
 Pick her up, hit the bitch in the back of my truck (Uh)
 F#m
 I don't care, all this money not here for the show
 F#m
 Let her ride me on top while I sit in the chair
 F#m
 I be fiendin', bitch, I be takin' these pills
 F#m
 I could pull her shit off 'cause I paid for the hair
 F#m
 Different, mm ah
 
 www.chordzone.org
  
 F#m
 I don't fuck wit' these niggas, they hoes
 F#m
 We don't fuck wit' these niggas, they hoes (Uh uh)
 F#m
 Why you think we be fuckin' they hoes? (Know I'm rich)
 F#m
 Tell 'em that our bitches fire (Rich, rich, rich, rich)
 F#m
 How you think that I pay for that Rolls? (That Rolls)
 F#m
 I just crept up from the paint, huh
 F#m
 You know that I brought my bros

Recommended for you:


POPULAR SONGS

RELATED SONGS