Now Reading
LIL DURK – Risky Piano Chords | Guitar Chords | Sheet Music & Tabs

LIL DURK – Risky Piano Chords | Guitar Chords | Sheet Music & Tabs

Enable Light Mode
#
A+
A-

This song is from the album 7220, released on 23 June 2022. The vocals are by Lil Durk, the music is produced by Chopsquad DJ, and the lyrics are written by Chopsquad DJ , Lil Durk.
This song is originally in the key of D Minor. You can change it to any key you want, using the Transpose option. The average tempo is 77 BPM. These chords are simple and easy to play on the guitar, ukulele or piano.
Vocals: Lil Durk ,
Producer: Chopsquad DJ,
Writer: Chopsquad DJ , Lil Durk,

 
Original Key: D Minor
Time Signature: 4/4
Tempo: 77
Suggested Strumming: DU,DU,DU,DU
c h o r d  z o n e . o r g
[INTRO]
 
 Dm
 Oh yeah, I'm finna make a banger with this one
 Dm
 DJ on the beat so it's a banger
 
 www.chordzone.org
 
 [CHORUS]
 Dm
 Why you run and got your gun, so you gon' let him die?
 Dm
 I come from a block, you catch a opp, you hit him twenty times
 Dm
 Catch a nigga who you love to slide with, make a shooter cry
 Dm
 Can't be 'round my dawg, I still'll risk it, I know Zoo will drive
 Dm
 We tell bro nem, "Chill, don't gotta speed, this like a Uber ride"
 Dm
 Pull up on my side, I got two Dracs, this shit like suicide
 Dm
 Speedin' on the E way, off them pills, you don't know who'll crash
 Dm
 Backdoor, all across the city, you don't know who the guys, nigga
 
 [VERSE ONE]
 Dm
 Keep a switch on me in case these niggas hate and try to switch on me
 Dm
 Fuck who you is, you try to play them games, I don't show sympathy
 Dm
 Won't hit none of my bros hoes, them bitches keep on temptin' me
 Dm
 My fingers hurt, demon on my opps, I don't got energy
 Dm
 Buck, buck, bitch, it's macaroni time
 Dm
 Tell my opps to post the shit in they close friends, they all dyin'
 Dm
 All my opps the same, every time they get caught, they ass whinin'
 Dm
 All that shit y'all said in the booth, that build up careers ain't nothin' slime
 Dm
 That's my block, every gun I keep on me go, "Drr da duh"
 Dm
 Ask the opps, every time they see my face, they sugarfoot
 Dm
 Give me props, gave my block them turkey bags, Wukaduk
 Dm
 Just free Sah, you know shorty ass gon' rob, I get you took, nigga
 Dm
 Let your seat up, bro
 Dm
 Hop out, hit his dome (Hit his dome)
 Dm
 Hop out, get 'em gone (Get 'em gone)
 Dm
 Hop out, do 'em wrong (Do 'em wrong)
 Dm
 Just be prepared, you on your feet, you better not drop your phone (Drop your phone)
 Dm
 Tap that switch, don't use it fully, you might just see his bros
 Dm
 Lil' bro got jammed up for a body, he ain't gon' change his clothes
 Dm
 I say, "When you chased 'em what you see?" He say, he chased his soul
 Dm
 Get on his ass, he gon' be easy, he be chasin' hoes
 Dm
 Stand over him, last thing he see, that's my favorite pose
  
 www.chordzone.org
  
 [CHORUS]
 Dm
 Why you run and got your gun, so you gon' let him die?
 Dm
 I come from a block, you catch a opp, you hit him twenty times
 Dm
 Catch a nigga, ooh, you love to slide? We make a shooter cry
 Dm
 Can't be 'round my dawg, I still'll risk it, I know Zoo will drive
 Dm
 We tell bro nem, "Chill, don't gotta speed, this like a Uber ride"
 Dm
 Pull up on my side, I got two Dracs, this shit like suicide
 Dm
 Speedin' on the E way, off them pills, you don't know who'll crash
 Dm
 Backdoor, all across the city, you don't know who the guys, nigga
 
 [VERSE TWO]
 Dm
 Grab your blick, bro (Grab your blick, bro)
 Dm
 You ain't never gave me shit, you ain't my big bro
 Dm
 Ask if I'm lyin', I gave 'em Hellcats and pistols
 Dm
 I gave my bitch my heart, uh, welcome to death row
 Dm
 Bitch, uh, yeah
 Dm
 You ain't gon' die about your dawg, but you gon' die 'bout a bitch
 Dm
 Man, you better shoot your gun until it's gone then it click
 Dm
 We gon' get it on, I'm with you right or wrong, that's what it is
 Dm
 You a fraud, what's in your cup? That's melatonin, ain't no drank
 Dm
 Got my Trackhawk bulletproof and it's supercharged, this ain't no tank
 Dm
 How you gon' vouch for a nigga who ain't never kill shit? His ass ain't got no rank
 Dm
 Catch a opp, but you lucky it's Ramadan, hold on, I gotta pray (Haha, ooh, uh, uh, uh, uh)
 Dm
 I gotta pray (Uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh)
 Dm
 I gotta pray
 
 [CHORUS]
 Dm
 Why you run and got your gun, so you gon' let him die?
 Dm
 I come from a block, you catch a opp, you hit him twenty times
 Dm
 Catch a nigga, ooh, you love to slide? We make a shooter cry
 Dm
 Can't be 'round my dawg, I still'll risk it, I know Zoo will drive
 Dm
 We tell bro nem, "Chill, don't gotta speed, this like a Uber ride"
 Dm
 Pull up on my side, I got two Dracs, this shit like suicide
 Dm
 Speedin' on the E way, off them pills, you don't know who'll crash
 Dm
 Backdoor, all across the city, you don't know who the guys, nigga

Recommended for you:


Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

To The Top Get The Guitar Tabs

See Also